fredag, januari 21, 2011

wet spots







6 kommentarer:

B. sa...

Aldrig sett eller hört Wet Spots förr. Rätt skojiga. ;)

Anonym sa...

Haha, dom är helt fantastiska!!
Jag gissade mig till att du lagt upp fler här. =)

Kram!

/Barbona

Anonym sa...

B. Väldigt skojiga tycker jag!

Babelibona: KRAM!

/bless

Anonym sa...

Hej! Tror jag skrev en kommentar men den kom kanske inte fram. Var med om en lycka för ett par år sedan och jag har nu ingen känsel alls i klitoris. Har inte haft sex än (18 år) för är rädd för att bli besviken, ifall det visar sig att det inte kan vara skönt för mig. Kan det vara skönt om man hittar a pch G punkten ändå, utan att klitoris stimuleras? Med bara dem punkterna

Anonym sa...

Hej Anonym! Klart att det kan vara skönt utan klitoris. Dessutom kan det vara så att din känsel kanske kommer tillbaka. Du har så mycket annat härligt att möta, att bli förälskad och längta någon som längtar dig. Att sedan mötas och få ta smeka och smaka varandra på alla sätt som finns kommer att vara så stort och klitoris en så lite del av dig. Njut av den du möter och vällusten är din. Det kommer att bli bra, bättre än du törs tro.
/bless

cine sa...

härligt kuliga haha.Mer sådant om du har på lager?